top of page

Preguntes freqüents

  • Quin horari feu?
    De dimarts a divendres, obrim de 10 a 13 h i de 17 a 20 h. Dissabtes i diumenges, de 10 a 14 h. Per saber si ens podeu trobar els dies festius, seguiu-nos a Instagram (@blanc.castell). Allà us informem cada dia si obrim o no.
  • S’accepten canvis i devolucions?
    Sí, fins a 15 dies després de la compra, sempre i quan les peces de roba no s’hagin fet servir i estiguin en les mateixes condicions que quan les vau comprar. La roba interior no es pot tornar ni canviar.
  • Teniu talles grans?
    En roba d’home i dona, normalment trobareu totes les talles habituals en botigues de roba i també talles grans més difícils d’aconseguir. En sabates també intentem tenir varietat. Tingueu en compte, però, que les peces de roba i calçat que venem a Blanc solen ser úniques i no disposem de diferents talles del mateix model. En cas de voler un model i talla que no tinguem a la botiga, pregunteu-nos i mirarem de portar-lo exclusivament per vosaltres.
  • Es pot pagar per Bizum?
    Preferiblement, acceptem l’efectiu i la targeta com a mètodes de pagament. Però també ens podeu fer una transferència al moment per Bizum.
  • Emboliqueu per regal?
    Sí, tenim sobres i paper de regal. No obstant, penseu que no disposem de prou personal i hi ha moments (sobretot al Nadal) en què el fluxe de clients no ens permet embolicar els regals a l’instant. Podeu passar a recollir el vostre regal embolicat més tard o endur-vos el material per embolicar-lo vosaltres mateixos a casa.
  • Cal portar la mascareta posada?
    Sí, fins que el PROCICAT no aixequi la norma, a l’interior de la botiga cal portar la mascareta ben posada de manera obligatòria en tot moment.
  • Poden entrar animals a la botiga?
    No, per motius d’higiene. Disposem d’un espai habilitat a la façana d’entrada on podeu deixar el vostre gos lligat.
  • Està habilitat l’accés amb cadira de rodes?
    Ara mateix no. La ubicació de la botiga és una casa del 18XX que manté l’estructura intacta. A l’entrada hi ha cinc esglaons. Podem atendre a persones en cadira de rodes de manera personalitzada al carrer.
  • Es pot menjar i beure a la botiga?
    No, per motius d’higiene. A més, a l’interior, cal portar la mascareta ben posada de manera obligatòria en tot moment.
  • Feu descomptes a clients habituals?
    Fem rebaixes a l’hivern i a l’estiu, en les dates habituals. Penseu que som un negoci petit i ens hem de guanyar la vida. Si us plau, no ens poseu en un compromís demanant més descomptes.
  • Feu entregues a domicili?
    Hi ha casos en què, per a gent gran amb mobilitat reduïda, hem dut comandes a domicili. Però per norma general només us atendrem a la botiga. Poden venir familiars i persones de confiança a buscar la comanda o a fer els canvis i les devolucions. Ens agradaria oferir aquest servei però no sempre podem donar a l’abast. Disculpeu les molèsties.
  • Es poden fer peticions especials? / Com us podem contactar?
    Podeu contactar amb nosaltres per saber si tenim un tipus de peça en concret que estigueu buscant. Us enviarem fotos del que podeu comprar a Blanc. Ens agrada tenir un tracte proper amb els clients. A la porta de la botiga, trobareu el nostre número de WhatsApp: 635 595 265. També ens podeu trobar a Instagram (@blanc.castell). Responem sempre amb la màxima rapidesa possible.
  • Quina garantia té la roba?
    La roba de Blanc és de la màxima qualitat, així que no hauria de presentar problemes al rentar-la o planxar-la, sempre i quan seguiu les indicacions de les etiquetes. No ens podem fer responsables d’una manipulació no adequada per part dels clients. D’altra banda, si realment trobeu una tara a la vostra compra de Blanc, valorarem en cada cas com ho podem compensar. Podeu informar-nos fins a 15 dies després de la compra, igual que pels canvis i devolucions.
bottom of page